Kommentointi

Luin tuossa neiti Stellan kirjoitusta tissikommenteista ja olen edelleen ihan äimänä. Siis kyllähän minä tiedän että näin tapahtuu, mutta….

Stellalla on siis mielestään liian isot tissit ja ne ovat niin isot että haittaavat normaalia olemista mm aiheuttamalla kipuja. Stella miettii piennnysleikkausta ja tästäkö se riemu repeää. Kommentoijat varoittelevat että leikkuun jälkeen EHKÄ ei voi imettää, että kantsis lapset tehä ensin (tietämättä että haluaako neiti Stella lapsia tai huomioimatta että imetys ei aina muutenkaan onnistu), irvailevat että ei ne tissin nyt NIIIN isot voi olla kuten kuvista näkyy (nämä kommentoijat eivät tajua vaatteiden ja valokuvien muotoilevista ominaisuuksista hevon helvettiä) tai jeesustelemalla että kaikki kärsikööt vaan siitä mitä syntymässä on annettu (eihän päänsärkyynkään voi ottaa lääkettä tai jos joku nyt syntyy vaikka hännän kanssa niin eihän sitä voi pois leikata, minkä Luoja antaa, se kestettäköön).

Ja siis kaikki tämä sen takia että neiti Stella kirjoittelee omista ongelmistaan, omasta tyylistään ja OMASTA vartalostaan. Joku siellä kommenttiosastolla sanoi osuvasti että pituudesta saa huomauttaa mutta lyhyydestä ei. Miksi? Kaksoisstandardi!

No, siis kyllähän minä tiesin että ihmiset on typeriä, mutta mua rupes ihmetyttään että mulle ei kyllä moneen vuoteen oo kukaan sanonu että yhtään mitään mun ulkonäöstä (paitsi äiti on sanonu että voisin vähän katsella mitä pistän suuhuni ja siinä hän on ihan oikeassa). Minä olen pitkä, paksu ja isotissinen. Kukaan ei silti ole piiitkään aikaa tullut sanomaan että ”oletpas sinä pitkä”, ei edes silloin kun mulla on korkkarit jalassa. Paksuudesta nyt kukaan vieraampi tuskin sanokaan mitään, lihavuus kun kuuluu tähän toiseen kaksoisstandardiin – laihuudesta saa huomauttaa mutta lihavuudesta ei. Tisseistäkään kukaan ei ole puhunut mitään ala-asteen jälkeen enkä ole edes huomannut kaulan alapuolelle lipuvia katseita. Nyt mua rupes huolestuttaan kun kaikki mut tuntuu kärsivän näistä yhteiskunnan oireista paitsi minä! ONKO MUSSA JOTAIN VIKAA??

No oli vikaa tai ei, tulin siihen tulokseen että ihmiset ei vaan uskalla LÄLLÄSLÄÄÄÄÄ. Kyllä mulle nuorena, kun olin vielä epävarmempi kuin nyt, sanottiin että ”oletpas sinä pitkä”. Aijaa, no kiva kun kerroit, en ollut huomannutkaan, edes viime kerralla housuostoksilla kun lahkeet jäivät puoleensääreen. Sen jälkeen ei kukaan ole kommentoinut mitään ulkonäöstäni tähän tyyliin. Tietysti on sanottu että ”ai että olet nätti” tai että ”ihanat rytkyt sulla päällä” tai että ”kylläpä tuo kampaus sopii sulle hyvin” mut ne on semmoisia toisenlaisia kommentteja. Kukaan ei ole kommentoinut asioita joille en voi mitään. Miksi? Onko sitä vikaa? On tai ei, niin kuten sanoin, ei mulle uskalleta kommentoida 😀

No kerran yks O, joka on aika kusipäämulkku muutenkin (silleen hyvällä tavalla 😀 ) sanoi että ”onpas sulla leveä perse”. Vastasin lakonisesti että niin on. O oli hyvin hämmentynyt kun en suuttunutkaan. Mut muuten ei kukaan ole kommentoinut. Ainakaan päin naamaa. Voin kuvitella mitä suustani pääsisi jos joku alkaisi kommentoimaan esimerkiksi tissejäni. Hakisin todennäköisesti salamannopeasti kommentoijan habituksesta ”virheen” ja vastaisin ”ja sinulla [virhe]”, esimerkiksi ”ja sinulla alkava kalju”. Ehkä tämä pisteliäisyys näyy ulospäin eikä mulle uskalleta kommentoida. Hyvä niin, en nimittäin kaipaa muita kertomaan kuinka isot tissit mulla on, kuinka pitkä olen tai kuinka paksu olen. Tiedän jo, kiitos vain.

Miksi, oi miksi, ihmiset on niin törppöjä, että kommentoivat asioita joista eivät tiedä mitään tai jotka eivät heille kuulu, esimerkiksi toisen ihmisen vartaloa. Siksi, koska ihmiset ovat typeriä.

Tsemppiä Stellalle leikkuuseen!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s