Hyvää palvelua Helsingin keskustan Sokoksella
Kävin eilen heräteostamassa huulipunan Sokokselta. Kyseessä on Dr Hauschkan (mun pitää yhä tarkistaa tuo oikea kirjoitusasu…) vaalea puna. Tänään aloin feikkaan naamaani ja aukasin ton punan ja se ei näyttäny yhtään tuolta miltä se näyttää tuossa kuvassa.
Sen sijaan että kiertämällä hylsyä massaa ois tullu siitä ulos sylinterin mallisena pöktönä, niin ulos tuli massaa muovilla päällystetyllä. Lisäksi värimassaa näytti olevan tosi vähän. No minä reippaana tyttönä marssin tänään sinne Sokokselle ja kysyin myyjältä että kuuluuko sen punan näyttää siltä. Myyjä sanoi että ei ja kävi kysymässä (joltain) että saako tehä vaihdon tästä tuotteesta. No sai ja vaihtoa alettiin toimittamaan tosta noin vaan. Kysyin sitten että ”niin tarviitko tätä kuittia” ja henkilökunta sanoi että ”ai sulla olikin kuitti”.
Siis ensinnäkin että viallinen tuote vaihdetaan vaikka paketti on aukaistu on loistavaa, mutta että se vaihdetaan muka ilman kuittia on ihan superia! Aivan erinomaista palvelua! Kiitos Sokoksen kosmetiikkaosaston myyjille! Kannatti palata kauppaan, vielä kun se puna maksaa melkein kakskymppiä…
Ja huulipuna on kivan värinen ja hyvän tuntunen huulilla.
Toi nimi vaan on niin hirveä että … Ei sillä pitäisi olla merkitystä, mutta kyllä mun päässä vaan on. Varsinkin kun on vielä ne koirankakkapussit HauSKA tms. vrt. Bioska. Voi minua hienohelmaa!