Kroppa mutkalla

Posted On 01.07.2009

Filed under Terveys

Comments Dropped leave a response

Olen ollut lyhyen ajan sisällä 3 kertaa kipeänä. Ensin tuli flunssan oloinen tauti joka kesti lyhyen aikaa, oletan sen johtuneen siitä että kuume nousi todella korkeaksi. Noin kuukausi sitten kurkkuni tuli kipeäksi ja sattuneesta syystä minulla oli lääkäriaika seuraavalle päivälle ihan muista syistä. Samalla siellä kuitenkin otettiin nielunäyte pikatestiin, jolla määritellään että onko angiinaa vai ei. Testi näytti heikosti positiivista ja sain heti antibiootit. Kurkku ei edes tullut kunnolla kipeäksi eikä kuume noussut.
Nyt olen taas kotona kökkimässä. Maanantai-iltapäivänä minua alkoi yskittää, illalla oli jo kurkku kipeä ja lämpöä. Eilen kuume nousi yli 38 asteen ja yskitti hemmetisti. Nyt on jo parempi olo kuin eilen, mutta yhä yskittää ja epäilen että illalla kuumemittari näyttää taas lievää lämmön nousua.
Mikähän minua vaivaa? Liikun n 4 kertaa viikossa aktiivisesti ja syön monipuolista kasvisvoittoista ruokaa säännöllisesti. Nukun riittävästi. Silti kehon puolustuskyvyssä tuntuu olevan jotain vikaa kun olen jatkuvasti kipiänä. Onko ehdotuksia?

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s